مرگ یک زن مسلمان محجبه در متروی مونترال کانادا+ویدئو

niqab-2

منبع خبر:

ترجمه خبر:یک زن محجبه در ایستگاه متروی مونترال بر اثر گیر کردن روسری و موهای سر خود در به پله های برقی ایستگاه دچار خفگی و مرگ شد 

به گفته گزارشگر تلوزیون محلی این دردناک ترین و احمقانه ترین تصادفی هست که میتونه موجب مرگ یک زن  بشود چیزی که ما میدانیم  این هست که ساعت ۹:۱۵ دقیقه وارد ایستگاه مترو برای  سوار شدن به قطار زیر زمینی میشود ,و زمانی که وارد پله های برقی میشه روسری او به پله گیر میکند و به زمین میخورد و همچنین موهای سر او توسط پله های برقی کشیده میشود که این زن قادر به رها کردن خود از این وضعیت نمیباشد و در نهایت این زن به علت خفگی جان خود را از دست میدهد ,و همچنین چیزی که ما میدانیم این هست که به نظر میرسد  این زن هیچ فرصتی برای اینکه کلید اضطراری را فشار بدهد نداشته ،در آن زمان یکی از شاهدین ماجرا تلاس میکند تا با فشار دادن کلیسد قرمز اضطراری مراتب را به اطلاع مرکز فوریت های امدادی برساند. همچنین رییس پلیس مونترال اعلام کرده که این یک حادثه کاملا اتفاقی بوده و وجود هر گونه جنایتی را رد میکند. 

6 نظر برای “مرگ یک زن مسلمان محجبه در متروی مونترال کانادا+ویدئو

    • چطور یک انسان میتونه اینجوری در مورد هم نوع خودش نظر بده ؟ 😦
      منظور شما اینه که حقش بوده که اینقدر مرگ دردناک داشته ؟
      چرا فکر نکرده یک چیزی مینویسید ؟ باور نمیکنم بتونید اینقدر سنگدل باشید !!!

      • شما چطور میتونید راجع به خبری که ترجمه کردم نسبت به من نظر بدین؟من این خبر را ترجمه کردم و هیچ نظری هم ندادم
        چرا فکر نکرده یه چیزی را خودتون راجع بهش نظر میدین؟ باور نمیکنم اینقدر عجول باشید

      • نه من هیچ گاه نگفتم که مردن سزایش بوده است
        بلکه گفتم چرا آدم باید برای گذر کردن از سوراخ به دمش یک جارو ببندد؟

  1. از ترجمه شما خیلی ممنون 🙂 اما اگر عنایت کنید میبینید که من اون چند خط رو برای اولین دیدگاه گذاشتم و حتی لینک پاسخ رو که زیر نوشته ایشون بود کلیک کردم 🙂

    در اما نظر من در مورد ترجمه : «روسری او به پله گیر میکند و به زمین میخورد» – در اخبار میگه شال گردن خانوم به پله برقی گیر میکنه. در واقع ادامه شال گردن طرف از دو طرف گردنش آویزون بوده که به پله برقی گیر میکنه ، وگرنه روسری با پله برقی خیلی فاصله داره که بخواد گیر کنه .

    در مورد عکسی که گذاشتید، نظری دارم که اینجا میگم اگر دوست نداشتید تایید نکنید – شما به عنوان آرشیو، عکسی رو انتخاب کردید که در ذهن بیننده اینطور وانمود میکنه که طرف با چادر بوده در حالی که اخبار میگه طرف شال گردن و حجاب داشته که این روسری بعد از به زمین خوردن خانوم موجب دردسر اضافه شده، البته اشکالی وجود نداره اما با توجه به موضوع وبلاگ شما و احتمالا مسلمان نبودن شما ، ممکنه این مساله در ذهن بیاد که شما مخصوصا از این عکس استفاده کردید .

    • درسته ،من دیر متوجه شدم که شما کامنت را برای چه کسی گذاشتید
      در مورد عکس هم من عکس را از منبع اصلی خبر برداشتم
      در حقیقت هم نمیدونستم عکس مربوط به اون خانم نیست

پاسخی بگذارید

